Kizlar oğlum 19 buçuk aylık ve bizi aşırı şekilde vuruyor, yüzüme tırnaklarını geçiriyor, dişlerini sıkıyor, yanında eşimle kavga yada bı tartışmamız olmadı şiddet vs. Hiç göreceği bir ortamda büyümedi sadece yalnız bı çocuk yani olduğum ilçede kimsemiz yok olanlarda hep yaşlı, 2 yaş sendromu olabilir mi diyorum, memeden kestim oda olabilir bilmiyorum sizce sebebi ne olabilir ve önerileriniz neler çünkü gerçekten dayanılmaz bı hal aldı her yerimiz tırnak izi nolur bir çare söyleyin 🤦