Arkadaşlar geçen günüde size anlatmistim bir tanıdığımız fetal dna yaptırdıTurner sendromu dendi. Test yanilmis olabilir ama Down vs olsa asla yanılmaz cikardi denmiş. Testi yurt dışıyla calisan veritabanı firmasında yeniden yaptırmış orda da Turner çıkmamış trizomi 7 denmiş. Yine yanılma payı var denmiş. Böyle bir durum yaşayan var mı