gubo didemb ben e bebeğin toz leke çıkarıcını kullanıyorum ama tam anlamıyla memnun değilim loles leke çıkarıcısı gördüm kullanana kişiler baya memnun onu alıp denemeyi düşünüyorum
Nacafa didemb homm bitkisel kullanıyorum kusan halıdaki lekeleri de çıkarıyor. Almak istiyorsanız trendyolda da satılıyor illaki birinden almanıza falan gerek kalmaz