Kızlar bir şey soracağım çünkü herkes farklı bir şey söylüyor, doğum kilosu 2800 şu anki kilosu 4500 58 günlük şu an. 3 saatte 1 uyandırıp mama vermek veya emzirmek sizce ne kadar doğru? Bazen bebeğim 5 saat uyuyor zaten acıkınca kendisi uyanıyor ama bazı doktorlar uyanmasa bile 3 saatte 1 uyandırmamı söylüyor siz neler yaptınız?