Bir ay var iki yaşın dolmasına şimdiye kadar bez değiştirmeme ve kıyafet giymeme gibi zorluklar çıkarttı bu inatlasmalar bir kaç hafta sürdü ve bitti şimdi son bir haftadır hasta grip oldu ve iştahı tamamen gitti öncesinde gayet güzel yemek yerdi istahliydi yani öğünleri belli ve duzenliydi şimdi herşey birbirine girmiş gibi hissediyorum bu bir iki yaş sendromu mu yoksa hastalık iştahsızlığı mi karar veremedim ve geceleri uyanıp mama diyor yani aç biliyorum yedikleriyle doymiycak bı çocuk
Birde örnek gece mamasi tarifi istiyorum