es_ma32_ Doktor 5 gün verdi ama asla yaptırmak istemiyor yapılınca uzun süre ayağın üstüne basamıyr 3 gün yeterli olur mu
aynyx Doktor kaç gün verdiyse tamamlamanız lazım yoksa hastalık tekrar edebilir. 2 gün daha dayanın bence