adenalya gerçekten size teşekkür ediyorum ve tebrik ediyorum sonuçlarını nedenlerini hastalıkların kökeni hiçbir şey araştırmadan aşı karşıtlığı yapanlara inanamıyorum aşı demek o hastalığı hiç kapmayacaksınız demek değil tabiki yakalanırsanız daha hafif atlatacaksınız demek karşıtlık yapanların tek gerekçeleri de virüsü enjekte ediyorlar diye ama virüs o vücuda girmezse nasıl tanıyacak ve nasıl savaşacak allah aşkına ben hemşire olmama rağmen bebek ve çocuklarla ilgili birçok şeyi hamile kaldıktan sonra ve doğumdan sonra öğrendim profesör olmaya gerek yok yani sağlık ocağındaki ebe şuan değil ama ek gıdaya geçtikten sonra gıdalardan sebzelerden meyvelerden risk altında dediği için 3 aylıkken hemen yaptırdım @betus52 siz kendinizde hastalık kapmışsınız ne kadar zorlanmışsınızdır bide bebeğinizi düşünün nelerle uğraşıyor hastalık kaptığı için sizi suçlamıyorum tabiki ama biraz da bebeklerimizin yararını düşünelim lütfen çok geçmiş olsun umarım bir an önce atlatırsınız 🙏🏻