Evlatkokusu234 sevgi91 memnun degılım bosuna aldım Artık kalktııgı ve hareketlı oldugu ıcın yatıramıyorum yulsek cunku besıkken keske normal evlı yataklar var ondan alsaydım dıyorum bosuna para sımdı park besık aldım ondan daha memnunum ıcım rahat bırakabılıyorum
Annesininpogacayanagi sevgi91 büyüyen beşik aldım evet ama daha bir kere yatırmadım. Hamileyken nerde yatcak bu cocuk diye diye eşimin beynini yedim. Beşiği alsın diye simdi bi kere yatmadı orda. Büyüyücek yataga cevircem nerdeyse. Keske montessori yatak alsaydm.
ayseerkan sevgi91 ben aldım kızım doğmadan 7 aylık oluncaya kadar sepet beşikte yattı. Sonra odasını ayırdım. Büyüyen beşiğe aldım ancak emerek uyuduğu için yanına yatmam zor oldu. Normal yatağa çevirdik şimdi 1.80 yatakta mutlu mesut yatıyo kendisi😀
Bebekaras Bende aldım ama henüz yatağına yatırmıyorum bilemiyorum o yüzden ama inşallah kullanışlı olur
Annesininpogacayanagi sevgi91 5 aylık canım 😅🥰 valla Nereye koysam orda uyuyor. Ayakta sallarsam koltuğa bırakıyorum öylece. Memede uyuyorsa salıncakta uyuyor. Yami hep salonda geceleri de yanımda 😌
Deletedmom_15 Ben sepet beşik kullandım yaklaşık 10 ay, sonra büyük kızımdan kalan mobilya beşiğimizi kurduk, 3 yaşına kadar yatar Allah izin verirse. Sonra da çocuk odasına geçer