Sonsuz18 çok abartıldığını düşünüyorum. Ve abartanlari çok saçma buluyorum. Para toplanıyor bir hediye alınıyor veremeyen öğrenciler malesef çok üzülüyor belki sizin sınıfıniz da yoktur ama bu durumda ki çocuklar çok var. Oyuzden en minimal şeyleri tercih ederdim herkesin ulaşabileceği şeyler esylar vs. Yada en güzeli bir yardım kuruluşuna öğretmeniniz adına sınıfça bağışta bulunmak hem manevi yönden çok değerli benim açımdan. Sonuçta her hediye birer eşya olmak zorunda değil. Çocuklar bir resim bir çiçek bir çikolata bile getirse o hediyedir. Abartilmasi hiç hoş değil