Sindirellaaaa Merhaba anneler! Oğlum 6 aylık, bu hafta sünnet ettirmeyi düşünüyoruz. Neler önerirsiniz, sünnet yöntemi, ihtiyaçlar, dikkat edilmesi gerekenler vs bu konuda yardımcı olur musunuz 🤔
Tugcegoktas Sindirellaaaa Merhaba benim oglum 4 ay 10 günlük dün sünnet yaptırdım bende .lokal anestesi denilıyor galıba sadece pipi kısmına iğne vurulup uyusturuldu .daha sonrada zaten odaya aldılar 10 dakıkada bitti . acı hissetmıyorlar fakat el ve kolları tutuluyor hareket etmesın diye oyuzden sıkılıp cok aglıyorlar .. bir kac kez çişini yaptgı vakıt cok aglıyor ister istemez buda cok normal benım ilk günüm biraz zor gecti agladı falan süreklı sallayıp sakınlestırmek zorunda kaldım onun dısında bgun daha iyiyiz bikac kez bezini değişirken agladı okadar ..
Tugcegoktas Sindirellaaaa Ben cok endişeliydim bukonuda ama hiçte korktugum gibi olmadı cok şükür ..Bazı hastanelerde genel anestezi oluyor tamamen uyutuluyor 6 ay sonrası sankı oyle biliyorum oda 10 dakıka uyuma oluyor zaten o esnadada bitiyor .
Mahbeker Sindirellaaaa Dr nuzun söylediği zamandan sonra mutlaka hergun banyo yaptırın kuvetin içine su doldurun. Ve Dr nuzun izin verdiği zamandan sonra günde 1 kez masaj yapın mutlaka Bu ikisini atlamayın. Çok çabuk iyileşiyor. Şimdiden geçmiş olsun 🌸
Esrak46 Sindirellaaaa ilk zamanlar çok küçücük oluyor korkma ondan da biz eşimle pipisi mi koptu diye çok telaşlanmistik😄
Sindirellaaaa Tugcegoktas ben de lokal anestezi düşünüyorum umarım geç kalmamışızdır, teşekkür ederim 🌸
Akbasinci Bende 4 ay 20 günlükken yaptırdım ilk gün zor oluyor çişini yaparken ağlıyor çok sonra 2 ve 3. Günler daha sakin geçiyor bir haftada toparlıyor ben oğlum aşırı ağlıyor duş alırken diye yaptıramamıştım bol bol krem sürmüştüm ilk doktorun verdiğini kullandım sonrada fito diye bir kerem vardı onu sürdüm bir hafta sonrada kontrole çağırdı gayet iyi dedi bezi değiştirirken dikkat edin sadece
zeynepalp 5 aylıkken yaptırdım. Lokal anestezi oldu. Çok rahat geçirdik şükür. Dikişli eski usul sünnet en sağlıklısı 👌
Esrak46 3 buçuk aylıkken yaptırdım ilk gün zorlanıyorsun biraz çiş yaparken canı aciyor ona ağlıyor o yüzden bol ilgi istiyor onun haricinde doktorun verdiği kremi vs. Düzenli olarak aksatmadan yapmaya çalış . iyi bir gözlemci de olman gerekiyor çok hassas bişey çünkü ilk günden sonra rahat oluyor yani bizimki rahattı çok şükür umarım sizin ki de rahat geçer 😊