Kızlar bir yaşına kadar hiç ekran vermemiştim tabi başka şehirde yaşayan ailemin yanına gidene kadar düzeni bozuldu yemek yemiyor derken ekran gösterdim şuan 20 aylık ekransın birşey yemiyor nasıl bıraktırabilirim fikri olan yazsın gün içinde de 1-2 saat arası sade maşa ve koca ayı açınca izliyor bakıyor birde yemek yerken ama artık istemiyorum