mhkk pazartesi tahlilleri tetkikleri yapılacak, salı günü geniz eti ve bademcik ameliyatı olacak oğlum. 5 yaşında. Geceleri çok huzursuz sürekli ağzı açık uyur, salya olur, konuşurken sürekli grip gibi tıkanarak ses çıkar,çok sık hasta olur…
KBB doktoru Nejat Kırıcı hoca muayene etti bademciğin görevi bakteri ve virüsleri süzerek vücuda girişini engellemektir dedi. Oğlumun bademciği çok büyümüş ve geniz etiyle birlikte soluk borusunu neredeyse kapatmış. Alerji şurubu veriyorum her gün yoksa hiç nefes alamıyor.
Uzun lafın kısası içiniz rahat etsin daha önce bu ameliyat olan biriyle görüşün referans alın, sonra karar verin. Bademcik olmazsa olmaz bir organ değil, önemli olan çocuğumuz rahat etsin.