Hanımlar merhabalar iki ay on günlük kızım gündüzleri kucakta uyuyor yatağa yatırırsam da maksimum yarım saat falan uyuyor o da çok nadir durumlarda koyma şeklime de dikkat ediyorum sakinleştirip tekrar yatırmayı deniyorum ama bu sefer de tekrar geri uyandığı için uykularımız bölünüyor ve benim emzirme aralığım çok sıklaşıyor bu durumda da tatmin olmuyor ve sürekli kısır bir döngüye giriyoruz bu konuyu nasıl çözebilirim tavsiyesi olan var mı evde tekim ve bütün işlerim aksıyor 🤦🏻♀️