hcrclk benimki ben yanındayken iyiydi ama şimdi arabayı ben kullanmak zorundayım ve koltukta oturmak istemiyor başlıyor ağlamaya, illa beni görsün istiyor 🥺 ayrılık kaygısı ful yüklendi nerdeyse 8 aylık olacak bizimki. Küçükken hep ben yanında şaklabanlık yapardım çok sorun olmazdı