Birden ağlamaya başlıyor ve ne ise ona tutturuyor aralıksız onu söylüyor çığlık atıyor resmen bi kriz. Kardeşi doğdu 2 aydır ona karşı hiçbir hırçınlığı yok ama bize karşı böyle. Haftada bir geliyor bu şekilde. Vurma da eşlik ediyor. Pedegog desteği almaya karar verdik. Sakin kalıyorum olmuyor kızıyorum olmuyor ne yapacağımı şaştım. Bu durumda olup çocuğu düzelen var mı lütfen destek 🥹