Ejderhahavva Kızlar oğlum kabız diye gliserin kullanıcam fakat üstünde el ve cilt çatlaklarında yumuşatıcı ve nemlendirici olarak kullanılır yazıyor bunu ben nasıl kullanıcam acaba lütfen acil cvp https://i.hizliresim.com/ajCeji.jpg
Ejderhahavva Deletedmom113 Yok yok ben reçetesiz aldım aldığım eczacı baya yaşlıydı kabızlık için dedim bunu vermiş bende bakmadım 🤪
UmmSalih Canım bu gliserin kabizlikla nasıl kullanacaksın sana gliserinli fitil vermesi lazımdı inşallah bilen biri çıkar
Ejderhahavva UmmSalih aynen ben fitil vardır içinde diye tahmin ettim açıp bakmadım bi baktım küçük bi şişe ilk kez kullanıcam diye endişe ettim zaten kullanmadım komşum ebe ona sordum kullanma dedi teşekkürler yinede sagolun