Anonim11 iki çocuk arası 5 yas birwkmissiniz çok güzel, ben de öyle yaptım 😊
bence tam zamani eşinizle bi değerlendirin bakalım durumu :) hayırlısı olsun hakkınızda öğretmenim 🌸
benim de biri 7 yaşında, biri 2 yasa az kaldı ( 20 aylık )
tabi ben düşünmüyorum ama 3.cuyu ama en iyi yaş aralığı 4 bence