Kızlar selam, 6,5 ay önce normal doğum yaptım suni sancı verdiler 4cm açılma olduğunda sancılara daha fazla dayanamadım diye epidural vurdular. Hamileliğimin son aylarında belim çok ağrıyordu zaten ilk günler yine devam etti bir ara azaldı gibi ama şu an hala deli gibi devam ediyor öyle bir sancı ile ağrıyor ki karnıma baskı yapıyor regl ağrısı gibi sürüyor :( kuzenim adet zamanında olduğun icin her ne kadar olmasanda ağrıyı yaşayabilirsin demişti ama özellikle iş yapınca koşuşturunca hatta bazen uyurken bile çoğalıyor regl olcam gibi karnım bile ağrıyor. Bunu yaşayan var mı? Ne zaman bitiyor?