Vicdanen annelik cok zor iki kücük bebeğe yetişmek aşırı zor hiç bişeye yetişemiyorum en cokda oğlum 2 yasına girecek kızımda 3aylık aynı anda aglıyorlar susturamıyorum oglum hep yaramazlık yapıyor onu durdurana kadar kızım ağlıyor zaten dogumdan sonra oglumun huyları asırı degıstı yemek yıyem çocuk yemez oldu ilgisiz kaldıgı için sanırım tam ona yoneliyorum kızım durmuyor gazlı bir bebek birde uykuları az uyuyor oglum hep ilgisix kalıyor dıye çok
Üzülüyorum emmekten de hamileyim dıye bir yaşında braktırdım biliyorm çoğu anne bu durumları yasıyor ama oturup aglıyorum hep vcdanım sizliyor isteyerek kızım olmadı onunda nasibi buymuş diyorum ama vcdanen de oglum çok küçüktü en çok ilgiye ihtiyacı varken kardesi oldu bazen kızıyorum azarlıyorum yaramazlık yaparken ama sonra çok üzülüyorum bnm gibi olanlar varmı