Kızım 3 4 gündür grip genzi kapalı temızlıyorum sık sık azda öksürük var bugun banyo yaptırdım boynunun altı pişmiş ondan dolayı yaptırdım biraz rahatlar dedim hastalığı ilerlermı acaba tedirginlik var anneme desem kızar cocugu iyicene hasta etcen diye