alya0708 Merhaba kızlar benim kızım 3 aylık kakasında mikrop çıkmıştı o yüzden antibiyotik kullanıyoruz bugun bezinde sarı akıntı gibi birşey gördüm antibiyotik böyle yapar mı yoksa şimdide idrar yolu enfeksiyonu mu gözüküyor