Kızlar benim bi kızım var şimdi bide hamileyim doğum yaptığımda büyük kızım 15 aylık olacak ortalama aslında kendi bebek arabası var ama sonuçta tek bebeklik şimdi iki tane olacaklar ya ikiz bebek arabası mı alayım ne yapayım ne tavsiye edersiniz böyle bi durum yaşayan varsa ne çözüm üretti 🤣 bide ikiz bebek arabası tavsiye ederseniz markada tavsiye edin