Kızlar hiç başıma gelmemişti daha önce böyle bir kaka oğlum iburamin kullanıyor şurup üst solunum yolu enfeksiyonu yüzünden günlük ⅔ kere hava veriyorum calpol dolven dönüşümlü kullanıyorum aynı zaman da dişte çıkarıyor ama kakası neredeyse sadece sümük şeklinde yeni yediği bişe yok bişeye alerjisi de yok ama anlamadım ben ne olduğunu başına gelen var mı