Divayorgunxx hazale966 fırında da dolma oluyor mu dikkatimi çekti Sizce kazandı ama daha güzel oluyor Fırında mı ilk defa sizde görüyorum da deneyebilirim aslında
hazale966 Divayorgunxx bence fırında daha güzel ocakta biraz pişirip sonra fırına attım üstünü kızarttım
Divayorgunxx Lolik çok severm ama hiç yapmıyorum burdakiler bilmiyor yemezker sanrm.yoğurtlumu yapyrsnz