Benim oğlum 13 aylıkken oldu normalde bir yaşa kadar bekleniyor eğer inmezse ameliyat gerekiyor biz biraz geç bile kalmıştık, erken farkedilmesi çok daha iyi. Tekrar yukarıı çıkma riski oluyor bir ihtimal dahilinde olduğu için doktor da o nedenle söylemiştir. Operasyon sonrası hiç bir sıkıntı yaşanmamıştı. Ben devlet hastanesinde özellikle araştırma hastahanesinde yaptırdım. Çok canınızı sıkmayın içinizi ferah tutun. Sadece bir gün hastanede tutmuşlardı öyle söyleyim,