cocukgelisimcianne oyy kuzum benımm görünce oğlumun bebekligi aklıma geldi ay ben çok çektim bundan iki yanaktan vardı neler kullandım neler alerji testleri yapıldı edildi alerjisi çıkmadı şuan 2.5 yasında tamamen geçti hatta 6. Ayında geçti bizim şöyle diyim doktor değilim ama inanın o kadar çok arastırdım ki böyle olan bebekler her ne kadar testte çıkmasa da alerjik bebekler. Şöyle diyim oğlumun herhangi bir gıdaya alerjisi yok ama şuan alerjik astım diyolar yani en ufak bi gripte çok kötü oluyoruz buhar vs oluyoruz haa doktor diyorki büyüdükce geçicek bu diyor. Ben mustela, bioderma, atoderm hepsini kullandım. Etki etmedi hatta doktor kortizonly krem verdi ama onu 3 gündem fazla kullanamıyorduk. Ben bepantol sensiderm diye bir krem var onlar i geçirdim ya da hani kendiliğinden geçti inanın tam bilmiyorum ama en iyisini bepantoldu. Oğlum gece kasırdu kanatırdı inananın kıyafetlerinin ucunu dikerdim el kısmını eldiven takamıyorum korkuyordum gece cıkarıt agzına alır diye bende yazık cocugumun el kıskmlarını dikerdim. O zamanlar canım çok sıkılırdı öpemedim bile ama size şunu diyim geçiyor hatta ilginç bir şekilde bir anda kayboluyor neden oluyor ya da ne oluyor da bir anda gidiyor anlamıyorum ama şunu biliyorum yani bu bebişler alerjik ve hassas oluyor 😍 sizinki de geçer isterseniz dediğim kremi bi deneyin çabucak geçer inşallah ❤