Selamün aleyküm kızlar benim oğlumun kan değerleri çok yüksek çıktı üstüne havale geçirdi 4 gün yatırdık hastanede taburcu ettiler ama sürekli ateşi çıkıyo ve ağzında yaralar var ilaçları var ama evde ne yapabilirim hem bağıklık için hemde ağızdaki yaralar için önerisi olan varsa yazabilir mi