Oğlum henüz 1 haftalık. İlk iki gün sütüm gelmedi mama takviyesi başladık. Biraz tombul bebek doğdu 4 kilo kadar doktor mamaya devam edin dedi. Ama emiyorda sürekli hatta memeden hiç inmiyor diyebilirim. Sizin bebekleriniz de böyle mi memede uyuyor bekliyorum derinleşsin uykusu diye yatağına koyar koymaz uyanıyor :(