Merhaba arkadaşlar kızım 1.5 yaşında gece 12 de ben yatarken mama yapıp veriyorum gece uyanmasın diye ama gece saat 3 4 bazen 5 gibi ağlayarak uyanıyor bazen mama yapıp veriyorum susuyor geri uyuyor ama bazende uyumuyor kalkıyor normalde 1.5 yaşlarında gece deliksiz uyuması gerek miyor mu yaşayan var mı ?