5 ay 16 günlük oğlum nezle oldu. Burun akıntısı öksürük var. Dün gece 2 saatte bir sürekli uyandı muhtemelen öksürdüğünde boğazı ağrıyor 😞 şimdi balgam çıkartmaya çalışıyor burnu zaten şelale. Sürekli Nebülizatör ile hava veriyorum burnunu yıkıyorum. Ekstra yapabileceğim bir şey var mı? Hastaneye gittiğimizde sadece serum yapacaklar ateşi çıkmadı çok şükür rabbime. Tadımlara başladık 3 gün kuralı genel olarak bitti. Kereviz, patates, havuç, kabak, ilik suyu, soğan ve sarımsaktan oluşan bir çorba yapsam midesi ve boğazı yumuşar mı? Yardımcı olur musunuz lütfen tekim ve yardım isteyecek kimsem yok 😔