Bebek arabası hantal değilse ve tek başına açıp kapatabiliyorsanız otobüs sorun olmaz zaten insanlar hep yardımcı da oluyor in bin yaparken. Benim bebek arabam 2 parçalı ama ben ona rağmen gezdim durdum dolmuşla çarşı pazar 😂 11 aylıkken kanguru da aldım yanıma. Hep üstümde takılı oldu. Bebek arabasını birleştirirken bebeğimi kanguruya koydum, isim bitince arabaya yerleştirdim. Çok rahat ettim.