ElisaMom_ Benim bebeğim bu konuda çok çekti o kadar üzülüp ağlardım ki masaj yapmama dahi izin vermeyen hep sancılı gazlı bir bebekti.Götürdüğüm doktorlar sabsimplex içir diyor biri nurse diyor biri biaga diyor yok yani deniyorum olmuyor hatta clinidk gaz çıkarmaya yardımcı roll on bile aldım fayda yok etki yapmadı kesin bebeğimde sorun var dedim götürdüm yavrumu özele doktorumuz sağolsun çok ilgilendi tabi bebeğim 1 aylık bu süreçte ne çektiğimi bir Allah biliyor 😔 işte o bize relaxtaz ve vicol gaz damlası aldırdı kullandıktan sonra bebeğim rahatladı hatta ikinci hafta kullanmama bile gerek kalmadı o kadar iyi gelmişti elhamdulillah belki işinize yarar diye yazdım