tugba2211 Ya ben bebeğime molfix kullanıyorum şimdiye kadar sıkıntı yaşamıyorduk ama yaklaşık 1 aydır geceleri sürekli çişi taşıyor gündüzleri sıkıntı yok ama geceleri taşma yapıyor başka kullanabileceğim sızdırma yapmayan bez öneriniz var mı
birannne_ tugba2211 ya ben de son 2 haftadır falan aynı sorunu yaşıyorum baby turco kullanıyoruz doğduğundan beri ama 2 haftadır her gece bazen 2 defa sızdırıyor hele bu gece boğazına kadar ıslanmıştı yaa gece çok su da içmiyor ama başka bir sorun yoktur umarım belki bez küçük geliyordur
cokbilmismom tugba2211 valla molfixten bende bıktım sürekli sızdırıyor prima alacağım bugün. Molfix çok bozdu bezi
sultano tugba2211 Ben de doğduğundan beri baby turco kullanıyorum asla sızdırma sorunu yaşamamıştım. Bir aydır göbeğine kadar taşıyor tulumu hep ıslak uyanıyordu. Molfix denedim molfixin pure and soft olanını denedim ama her türlü sızdırma yapıyordu. 2 gündür geceleri prima aktif bebek kullanıyorum şükür sızdırma yapmıyor 🙏🏻
[silindi] birannne_ bende baby turco 4 numara kullanıyordum belki olmuyordur diye 5 geçtim aynı durum
tugba2211 cokbilmismom ben de aldım bugün deneyeceğim bakalım evet molfix eskisi gibi kaliteli değil artık
tugba2211 cansa 2.5 togg uyku tulumu giydiriyorum vücudu sıcak oluyor aslında sadece yatarken çorap giydirmek istemiyorum zaten sevmiyor da o yüzden üşüyor olabilir mi acaba
tugba2211 taaf evet denedim Prima Molfixe göre gece konusunda çok çok daha iyi bir iki kere sızdırma yaşadık sadece onda da gece beslenmesi olduğunda
momica tugba2211 sadece gece için prima premium care kullanıyorum sabaha kadar almıyorum bezini hem uykusu bölünmüyor hem de asla rahatsız olmuyor bebeğim tavsiye ederim