Selam kızlar. Oğlum tam 36 aylık. Geç konuşan çocuk oldu. 2 yaşında kelimleri çok azdı. 2.5 tan sonra açıldı şu an 3-4 kelimeli cümleler kuruyor. Ama dedikleri %100 anlaşılır değil. Sizinkiler nasıl bizim gibi olan var mı genelde 4 e doğru düzelir diyorlar ama . Mesela anne bak benim ayakkabım şöyle söylüyor ane bac benim ayakkapım gibi