mombabe mrvfdn kar yağdığı vakit sıcak tutan eğer o zamanlar yürürse hangisi rahat olur diye bot almak istemiştim
UykuPerisi_ cokbilmismom doktora danışarak mı almalıyı ? 9 aylık henüz almadurumum yok ama bilgileneyim. Hiç bilgim yok bu ayakkabı konusunda :) bana bilgi verir misiniz bir de markalardan hangisi olmalı. Teşekkür ederim şimdiden 🌸
cokbilmismom UykuPerisi_ benim doktorunun dediği ortopedik ayakkabıya gerek yok rahat edeceği burnu geniş yumasak bir şey olsa yeter dedi ben vicco tercih etim ilk adım için botlarınıda ordan aldım, şimdi 1.5 yaşında günlük olarak vans aldım onlarda çok rahat.
tomrisinizi mombabe her türlü ayakkabılarını vicco aldım kızım yedi yaşında sayılır hala vicco alıyorum okula gidiyor ayakları hiç usumuyor veya ağrı şekil bozukluğu vs hiçbir sorun yaşamadık çok şükür
mombabe tomrisinizi iki markanında artısı eksisi var anladığım kadarıyla . bende deneyeceğim bakalım Vicco umarım iyi çıkar
cokbilmismom mombabe yani su göletlerinin içinde giymeyeceği için benim için problem değil yağmur için çizme daha iyi zaten ama biz yalovadayiz burada kar falanda zor yağar zaten