sevval_5481 Kahve makinesini almak istiyorum latte go yu fakat filtre kahve yapıyor diyorlar yapıyor mu onu merak ediyorum ve sizce parasına değer mi alınmalı mı
Nacafa sevval_5481 bende sepete ekledim güzel indirim bulursam alacağım. Üstte temizleme tabletinin katıldığı yere toz/granül kahve kullanılıyormuş
[silindi] sevval_5481 filtre kahveyi kahve çeşidi olarak soruyorsanız yapmıyor sadece espresso bazlı içecek yapıyor. Toz olan kahve olarak soruyorsanız yapıyor ama güzel olmuyor çekirdek daha güzel oluyor
mamacita_1 sevval_5481 ben iki yıldır her gün min 2 kez kullanıyorum çok çok seviyorum iyi ki almışız bir yerlere gidince anneme filan eksikliğini çok hissediyorum 😂 güne asla kahvesiz başlayamıyorum kızım sağolsun🥲
capt @sevval_5481 ben kullanıyorum çokta memnunum. Çekirdek kahve ve filtre kahve haznesi ayrı tercihinize göre kullanıyorsunuz ben hep çekirdek kahveyi kullanıyorum. Özellikle bebekten sonra elimiz ayağımız oldu 👍🏼
mamacita_1 sevval_5481 tchibo latin grande paketin üstünde papağan olan. İki yıldır neredeyse bütün kahveleri denedim ama bundan iyisi yok deneyin bayılacaksınız
butterflyy_ Geçen sene Kasım indirimin de kocama yıl dönümü hediyesi için aldırdım 19 bin di 5500 serisi çok memnunum şuan ne kadar bilmiyorum bu indirim de de Philips Aqua trio 9000 serisini alacağım inşallah
minikmisimben butterflyy_ ciddi bir indirim oluyor mu kasım indirimlerinde? Eşim bişey seç alayım gönlün kalmasın dedi de limitte belirtmedi ahshshsj benimde aklımda kahve makinesi falan var
capt @sevval_5481 kahve seven biriyseniz ve her gün tüketiyorsanız kesinlikle her kuruşuna değiyor 🫶🏼
butterflyy_ ozbii aayyy hahahaha kız o kadar çok süpürge lafı yaptıkki burda o sandım 😂kahvemakinası 5400 sesliymiş evet öyle diyorlar ama 5500 sessiz yaaaa güzel 👍🏻