melekveemir maşallah kuzum Allah bağışlasın 🥰bende aynı durumdayım şuan bu güne kadar doktorlar normal diyor kilosu için, ama kaç aydır artık goturmedim çünkü hep elim boş dönüyorum eve ciddi anlamda kafaya taktım almadığı gibi vermiş olması beni çok üzdü, ve çevre baskısı bide akranlarına göre zayıf olması herkese sanki konuşma hakkı veriyormuş gibi piskoljik olarak çöktüm resmen. Teşekkür ederim canım 🥰