selmagokk benim bebeğimde aynen öyleydi dışarı çıktığımız an ağlamaya başlıyordu bi yemek bile yiyemiyorduk dışarda, bebek kucağımda bebek arabası boş da öyle geziyorduk şimdi 4 aylık oldu dışarıya alıştı eskisi gibi yapmıyo normal araba da bile durmuyordu çoğu bebek arabayı sever bizimki ağlıyordu şimdi alıştı sizinkide inşallah zamanla sakinleşir