esilali25 oğlum o aylarda kelimesi yoktu neredeyse baba dede gel git ama bilinçli bile söylemiyordu ama her şeyi anlıyordu . Çok geç açıldı 2.5 yaştan sonra açıldı şu an tam 3 yaşında 3-4 kelimeli cümleler kuruyor . Anne bak benim arabam , uçak uçarken düştü gibi gayet güzel cümleler kuruyor . Yalnız ben tv yi çok sınırlandırdım günde yarım saati geçmedi hala 1 saati geçmez ve baktım konuşmuyor kreşe verdim .