alpaslanmom_ Kızlar 8.aya girdik çocuğa bir şey oldu o kadar sık uyanıyor ki belki 16 17 kez en son uyanışı saat 4 ve gözü kapalı ağlıyor hiçbir şekilde sakinleşmiyor normalde 3 uyku yapardı 2 uykuya düşürdüm ondan mı acaba neden ?
aysebb alpaslanmom_ 8-9 ay arası atak var ondan olabilir bizde sıkıntılı geçmişti onun dışında ayrılık kaygısı yükleniyor bu aydan sonra iyice ondanda uyanmalar olabiliyor. 2 uykuya 9 aylıkken geçmiştik bizde ama bebeğin hazır olmasına göre değişir
bebek2anne1 alpaslanmom_ 8 aylıkken uyku düzeni bozuldu hala daha devam ediyor. Her saatt uyuyabilen bir kızım vardı ne olduysa bambaşka bir kız oldu uyur uyumaz 20 dakika sonra ağlayarak uyanıyor gecede aynı şekilde
busrastattz Dişte olabilir gazda olabilir şimdi 8 aylık bebek gaz ne alaka demeyin benimki 10 aylık gaz sıkıntımız devam ediyor (çok şükür son bir haftadır yok ama) dişi için tetagil kullanabilirsiniz yani dişten olduğunu düşünürseniz bizi çok rahatlatıyor
alpaslanmom_ busrastattz 2 tane patlattı alttan üste bakıyorum şiş ama görünende bir şey yok alayım bari duymuştum
alpaslanmom_ aysebb 2 uykuya zorluyorum biraz hala 3 uyku istiyor 3 uyku şekerleme gibi yapıyor aslında 30 dakika ama
aysebb alpaslanmom_ Anladım. Gündüz uykusu yetersiz geliyorsa ondanda gece sık uyanır. Daha hazır değilse 3 uykudan devam edin az daha. Yani uyumak istiyorsa rahat 3 uyku yapıyor sıkıntı çıkarmıyorsa daha hazır değildir