defnekusum_ Bebeğim 2 gündür akşam 8 de yatıyor gece 1 - 2 gibi kalkıyor sonra emziriyorum 5 gibi geri kalkıyor uyku süresi uzadı normal mi sizce yoksa kendim uyandırmalı mıyım 5 - 6 saatlik zaman diliminde
aleyna40 defnekusum_ uyandırma tabiki birak uyusun acikinca kendi uyanir zaten sende uyu güzel güzel bunu bulamayanlar var🙂
210796 O aylarda normal oyle.sordan genellikle herkes bu ayda oyle oldugunj soyleyecekdir.sonralafi zamanla.sure kisaliyor zate tadini cikar