Kızlar bebeğim 3 kilo 450 gram doğdu sadece anne sütü ile besleniyor .şuan 3 ay 15 günlük ve 6600 kilo 64 cm .sizce gelişimi nasıl .çok kafama takıyorum etrafımdaki herkes çok zayıflamış çok küçük falan diyorlar .birde meme reddi de yaşıyoruz ve biberon tutmuyor asla mama da veremiyorum yani .bana bir akıl verseniz ya da sizin bebeklerinizin gelişimi nasıl .her bebek farklı gelişir biliyorum ama en azından az da olsa teselli olurum