Selam güzel anneler, 8.5 ay önce doğum yaptım 58 ile hamile kalmıştım 75 ile doğuma girdim şu an 56 kiloyum ve aktif emziriyorum aşırı halsizliğim başladı bu normal mi? Bazen kolumu kaldıramayacakmışım gibi hissediyorum kan şekerim düşüyor. Ben vücudumdaki semptomları aşırı dinlerim, yazın postpartum hipertiroid yaşadım ama sonra kendiliğinden geçti. Çarpıntılarım devam ediyor bu yüzden kardiyolojiye de gittim holter ve eko istendi pazartesi alacağım sonuçları. Kardiyolog emzirirken ya da hamileyken çarpıntı olabilir demişti ama bende kilo verme iştahsızlık ve halsizlik de mevcut. Dahiliyeye de gittim sadece D vitamini düşük çıktı takviye aldım, diğer kan değerlerim iyiydi. Normal mi böyle hissetmem? Emzirirken kullandığınız, enerji yapan takviye vs varsa duymak isterim, şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler 🙏🏻