Kızlar 4 gündür gribim evde maske ile dolaştım ama bebeğimde burun tıkanıklığı var ,Nexus un küçük nebulizatörü var evde ,ona serum koyup burnuna maskeyle veriyorum ama buhar agzına da gidiyor sorun olur mu,su koyup vereyim dedim çeşme suyu koydum buhar soğuk mu geldi acaba öksürdü verirken, sıcak ya da ılık su mu koymalı ,siz nasıl buhar veriyorsunuz,ilk bebeğim tecrübesizim