Kızlar kızım 2 ay sonra 3 yaşına giricek.. 2 hafta önce tuvaket eğitimine başladık başlamadan önce de nerdeyse 2 aya yakın tuvalet hakkında konuştuk hep anlattım vs. 2 hafta oldu bir kere bide tuvalete çişini yapmadı hiç. Kakasını ilk 1-2 kez yaptı sonrasında 3-4 keredir tutuyor kabız oluyor ağlıyor tuvalete gidiyoruz oturmak istemiyor ayakta yapmaya başlıyor yaparken ellerini sürüyor kakasına yani sabrım okadar tükendi ki.. 4-5 gündür çişinin geldiğinin farkında söylüyor anne çiş var gidiyoruz oturmuyor klozete yada oturuyor 2 sn sonra kalkıyor bitti diyor ama yapmadın kızım gel bak bebeklerin burda onlarda çiş yapsın vs yok yani asla istemiyor içeriye geliyoruz hop altına işiyor okadar yoruldum ki bu süreç aşırı aşırı zor. Bir kere klozete çişini filan yapsa tamam dicem olcak bugunle tam 14 gün oldu ne yapım ben kızlar tükendim resmen