defnekusum_ Merhabalar Ertesi gün hapı almam lazım ama emzirme dönemindeyim alsam sütüme zararı olur mu bebeğimi hem mama hem de anne sütüyle beslediğim için gerekirse 12 saat emzirmem alabilir miyim bu şekilde bir de bildiğiniz bir marka var mı
tugbisssdgshsh defnekusum_ naptınız kardeşim bende aynı durumdayım ilişkiden kaç saat sonra aldınız bebeğiniz kaç aylik
rachelgreen_ Eczaneye emzirdiğinizi söylerseniz ona göre verir ben bu durumu deneyimlemedim ama burda okuduğum oldu ertes’li bir ismi vardı ilacın yanlış hatırlamıyorsam emzirirken içilen ilaç buydu sanırım
defnekusum_ tugbisssdgshsh Ben maalesef biraz geç atmak zorunda kaldım 20. Saatin sonunda aldım bebeğim 2.5 aylık 12 saat emzirmedim ne olur ne olmaz diye
tugbisssdgshsh defnekusum_ naptınız peki korudumu ilaç bende sizle aynı durumda kaldım çok kötüyüm korkuyorum benimde bebeğim bir buçuk aylik
tugbisssdgshsh defnekusum_ kulkandim inşallah Korur bebeğim çok küçük sizde ayıptır söylemesi tam içine boşalma oldumu