Aylık iğne 3 aylık iğneler var kullanan yok mu aranızda 7 aylık olacak bebeğim kanamam çok az olduğu için siparil takmıyorlor rahim ağzı açık olmadığı için prazarvetif enfeksiyon yapıyor hap için emziriyorum herhangi bir sorun olursa die çekiniyorum iğnesini duydum yarın doktoruma onu soracağım