Kizlar sabah sabah aklima takildi hep var zaten aklimda 9.5aylik 3yas 4aylik iki dunyalar guzeli kizlarim var Allah bagislasin hepimizin yavrusunu ve artik Allahin izniyle cocuk dusunuyorum dusunmuyoruz(esimi bu konuda manipule etdim acikcasi bazen zorlandığım icin) emzirme+duzenli sagim yapiyorum ve sezeryandan sonra adet olmadim emziremeye bağlı ilk kizimda da boyleydi spiral+Prezervativle korunuyoruz tirstim bian Allah korusun bir sey olur diye ama adet olmuyorum diye de cok da olmaz diye umuyorum rutin dr konrtolune gidiyorum spiraldan dolayi temmuzda koydurdum 2kez bakildi yerinde bir sorun yok dendi baksa ne alternativ yol var hap kullanamiyorum midem rahatsiz olduğu icin