ileydaaa 20 günlük daha küçük bence iki saatde bi emzirilmeli . Doktor bize 1 aydan sonra kendi uyandığında emzir demişti maksimum 4-5 saat uyuyorsa uyandırma ama 4-5 saatin sonunda hala uyuyorsa uyandırıp emzir demişti.. sarılık riski olmasada bebeğin toparlanması kendini güvende hissetmesi için