Merhaba bir şey soracağım 3 ay önce doğum yaptım 40 iken regl oldum ama normal bir şekilde bir ay sonra tekrar olduğumda kanamam coktu ve 20 gündür devam ediyor ve aşırı kanamam var sürekli ped degistimeme rağmen sızıntı çok oluyor ve pıhtı parçalari var sürekli doktora geçen hafta gittim ilk 6 ay normal kabul ediyoruz bir sorun yoksa eğer dedi ve rahim duvarin kalın emzirmeden de regliykende kalınlaşabiliyor dedi ilaç yazayım dedi emziyorum yan etkileri olursa vs tereddüt ediyorum dedim oda devam ederse gel dedi ama hiç azalma yok aksine çoğalıyor çok zorlanıyorum artık baya bı psikolojimide bozuyor yaşayan oldumu bu durumu merak ettim. Şimdiden teşekkür ederim ❤️